fbpx

Corona og massage

Mandag den 29. november 2021 træder nye restriktioner i kraft. Det betyder at alle som besøger Ezanza på mandag og indtil videre skal fremvise et gyldigt Coronapas.

Du kan læse om de nye restriktioner her:
https://em.dk/nyhedsarkiv/2021/november/mundbind-og-coronapas-genindfoeres-i-dele-af-erhvervslivet-1/

Vi kan med stolthed fortælle at alle vores behandlere er vaccineret imod Covid19.

Herunder kan du læse alle de tiltag vi tager hele tiden for at vi alle kan føle os så trygge som muligt i klinikken før, under og efter behandling.

Med venlig hilsen Mette Stendell Jensen, Indehaver
27. november 2021


Ezanza's mantraer er som altid at vores klienter skal opleve en massage under rolige og trygge forhold. 

Vi tager en del tiltag i forhold til hygejnen i klinikken -  både så vores klienter og massører kan føle sig så trygge som muligt før, under og efter massage. Dem kan du læse her under. Du kan også ringe til os på 30508080 i vores telefontid :)

Sådan foregår dit besøg hos os (opdateres løbende):

  • Vi har plads til alle vores klienter og medarbejdere i klinikken. Vi har 1 lounge med plads til 6 siddende klienter samt og 2 mindre rum med plads til henholdsvis 2 og 3 siddende klienter i hvert rum. 
  • Din behandler bærer engangs-mundbind type 2 ved behov og efter egen vurdering.
  • Vi har opsat hygiejneskærme på vores receptionsdisk og imellem vores cafeborde i loungen.
  • Klinikken er inddelt i klare hygiejne-zoner, og vi kører faste rutiner flere gange dagligt med afvaskning og afspritning.
  • I vores lounge afvaskes borde og armlæn med sæbe og vand efter hver klient.
  • Håndsprit vil være tilgængeligt ved indgang til klinikken, i loungen (ankomstområde) og i alle massagerum. 
  • Vi har plads til mange flere personer end vi tager imod på en gang. Med 5 massagerum har vi max. 10 klienter i alt i vores lokaler samtidig.
  • Reception og kort-terminal afsprittes og afvaskes hyppigt.
  • Tiden imellem hver klient bruges på at afspritte/afvaske håndtag, briks, hovedstøtte og andre kontaktflader i dit massagerum, så der er desinficeret til næste klient.
  • Der er  også ekstra tid imellem hver klient, så alle klienter kan holde behørig afstand til hinanden før og efter massage. 
  • Alt brugt linned skiftes som altid efter hver klient.
  • Udover linned bruger vi engangspapir til hygiejne og håndaftørring. 80% af vores engangspapir, engangsklude og engangshåndklæder er grønne og kommer fra genbrug (dokumenteret af vores leverandør Abena).
  • Vi lufter selvfølgelig ud imellem hver behandling, og har i øvrigt loftsventilatorer der kan tændes og slukkes efter behov.
  • Vi modtager kun raske klienter. Du må altså ikke komme med noget som generelt kan smitte os eller andre klienter.
  • Kun raske behandlere må møde på arbejde.
  • Alle håndtag og kontaktpunkter i hele klinikken bliver løbende afsprittet og afvasket.
  • Rengøringsklude og andre klude til ekstra hygiejne i rummene bruges kun 1 gang inden nyvask.
  • Hovedstøttepapirer kasseres (stadig) efter hver massage
  • Linned skiftes (som altid) efter hver massage.
  • Linned (lagner, betræk osv.) leveres og afhentes af eksternt renseri for at sikre høj hygiejne.
  • Ved rygliggende behandlinger bærer din massør efter egen vurdering mundbind, beskyttelsesbriller eller visir, hvorfor du trygt kan booke til ansigtsmassage, fodpeeling og hovedpinemassage. 
  • Ved ansigtsmassager bruger vi bløde engangs-håndklæder til varme omslag.
  • Al frugt og te serveres kun af din værtinde.
  • Al frugt tilberedes (som altid) med handsker og tørret frugt doseres med en ske.

Internt

  • Alle vores medarbejdere er vaccinerede.
  • Vi bruger alle kun engangspapir til alt at tørre hænder med.
  • Alle kander, skåle og redskaber vaskes med sæbe og vand efter hvert brug.
  • Alle medarbejdere skal have nyvasket tøj på hver dag.
  • Det er kun tilladt for ansatte at bære mundbind af type 2 til medicinsk brug på arbejde.
  • Vores beskyttelsesbriller og visirer er personlige og bruges kun af 1 person.
  • I alle massagerum er der både 1 hel flaske håndsprit til klient men også til behandler så der aldrig mangler.

Ovenstående er de tiltag min virksomhed tager for at mindske Covid19 og anden smittespredning.

Det ligger mit hjerte nært at have en veldreven og sikker klinik, hvor vi alle føler os trygge.

Med venlig hilsen Mette Stendell Jensen, Indehaver

27. oktober 2021

 

×
Online booking
Menu