fbpx

Corona og massage

1. september 2021

Du skal ikke længere fremvise et gyldigt Coronapas eller gyldig negativ coronatest ved ankomst.

Er du i tvivl, så ring til os i vores telefontid, eller send en mail til mig på info@ezanza.dk. 

Med venlig hilsen Mette Stendell Jensen, Indehaver


Ezanza's mantraer er som altid at vores klienter skal opleve en massage under rolige og trygge forhold. 

Vi tager en del tiltag i forhold til Corona for at både vores klienter og massører kan føle sig så trygge som muligt før, under og efter massage. Dem kan du læse her under. Du kan også ringe til os på 30508080 i vores telefontid :)

Sådan foregår dit besøg hos os (opdateres løbende):

  • Til og med 31. august skal du i receptionen vise os et gyldigt Coronapas for adgang til klinikken. Møder du op uden et "gyldigt" pas, vil du blive afvist. Du skal stadig betale for din booking (med mindre du aflyser minimum 4 timer før eller endnu dagen før).
  • Vi har plads til alle vores klienter og medarbejdere i klinikken. Vi har 1 lounge med plads til 6 siddende klienter samt og 2 mindre rum med plads til henholdsvis 2 og 3 siddende klienter i hvert rum. 
  • Din behandler bærer engangs-mundbind type 2 ved behov og efter egen vurdering.
  • Vi har opsat hygiejneskærme på vores receptionsdisk og imellem vores cafeborde i loungen.
  • Klinikken er inddelt i klare hygiejne-zoner, og vi kører faste rutiner flere gange dagligt med afvaskning og afspritning.
  • I vores lounge afvaskes borde og armlæn med sæbe og vand efter hver klient.
  • Håndsprit vil være tilgængeligt ved indgang til klinikken, i loungen (ankomstområde) og i alle massagerum. 
  • Vi har plads til op til flere personer end vi tager imod på en gang. Med 5 massagerum har vi max. 10 klienter i alt i vores lokaler samtidig.
  • Reception og kort-terminal afsprittes og afvaskes hyppigt.
  • Tiden imellem hver klient bruges på at afspritte/afvaske håndtag, briks, hovedstøtte og andre kontaktflader i dit massagerum, så der er desinficeret til næste klient.
  • Der er  også ekstra tid imellem hver klient, så alle klienter kan holde behørig afstand til hinanden før og efter massage. 
  • Alt brugt linned skiftes som altid efter hver klient.
  • Udover linned bruger vi engangspapir til hygiejne og håndaftørring. 80% af vores engangspapir, engangsklude og engangshåndklæder er grønne og kommer fra genbrug (dokumenteret af vores leverandør Abena).
  • Vi lufter selvfølgelig ud imellem hver behandling, og har i øvrigt loftsventilatorer der kan tændes og slukkes efter behov.
  • Vi modtager kun raske klienter. Du må altså ikke komme med noget som generelt kan smitte os eller andre klienter.
  • Kun raske behandlere må møde på arbejde.
  • Alle håndtag og kontaktpunkter i hele klinikken bliver løbende afsprittet og afvasket.
  • Rengøringsklude og andre klude til ekstra hygiejne i rummene bruges kun 1 gang inden nyvask.
  • Hovedstøttepapirer kasseres (stadig) efter hver massage
  • Linned skiftes (som altid) efter hver massage.
  • Linned (lagner, betræk osv.) leveres og afhentes af eksternt renseri for at sikre høj hygiejne.
  • Ved rygliggende behandlinger bærer din massør sandsynligvis mundbind, beskyttelsesbriller eller visir, hvorfor du trygt kan booke til ansigtsmassage, fodpeeling og hovedpinemassage. 
  • Ved ansigtsmassager bruger vi bløde engangs-håndklæder til varme omslag.
  • Al frugt og te serveres kun af din værtinde.
  • Al frugt tilberedes (som altid) med handsker og tørret frugt doseres med en ske.

Internt

  • Alle vores medarbejdere er vaccineret eller går til Corona testning som myndighederne anbefaler.
  • Vi bruger alle kun engangspapir til alt at tørre hænder med.
  • Alle kander, skåle og redskaber vaskes med sæbe og vand efter hvert brug.
  • Alle medarbejdere skal have nyvasket tøj på hver dag.
  • Det er kun tilladt for ansatte at bære mundbind af type 2 til medicinsk brug på arbejde.
  • Vores beskyttelsesbriller og visirer er personlige og bruges kun af 1 person.
  • I alle massagerum er der både 1 hel flaske håndsprit til klient men også til behandler så der aldrig mangler.

Ovenstående er de tiltag min virksomhed tager for at mindske Covid19 smittespredning for samtidig at kunne arbejde videre. 

Det ligger mit hjerte nært at have en veldreven og sikker klinik, hvor vi alle føler os trygge.

Med venlig hilsen Mette Stendell Jensen, Indehaver

30. august 2021

 

×
Online booking
Menu